Valborg

    2011-05-01 / 10:17:05 Publicerat i Zilla & jag  
Blev lite öl och grillning på gården med grannarna, världens bästa grannar. :)
Gick därefter in till dem, det kändes lite kallt ute. Satt å drack någon öl och sen drog dem vidare på fest och jag var kvar hos Catta ett tag tills jag begav mig hem till Zilla.
Grejjade och plockade ordning lite grann här hemma, börjar bli bättre och mindre kartonger här. Kanon..

Hade räknat med en kväll i min ensamhet och vid halv tolv fick jag ett sms om att Andreas var på väg hem och till MIG. :D Jag behövde inte vara ensam. Det var riktigt skönt. Och jag blev riktigt glad när han kom. Min Andreas <3

Kommentarer
Postat av: Ante

<33

2011-05-01 @ 22:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0