Still here

    2011-07-26 / 07:32:47 Publicerat i Zilla & jag  
Jag stannar på just denna blogg tills jag funnit en bättre adress, eller så stannar jag här ändå.

Med Kelly går det jättebra, hon sover hela nätterna och är i princip rumsren. Det är skönt. Så igår städade jag bort alla tidningar... Hon är en pigg och framåt tjej. Zilla och hon kommer bra överens nu. Dom kan tillochmed ligga och sova tillsammans. Det gillar jag.

Igår var vi till Andreas papi, han hade vart utomlands och hade lite presenter. Och jag fick en parfym. Hugo boss Femme. Mmmm.. =)
Sitter på jobbet nu, Kelly sover i buren här bredvid och jag ska dricka lite kaffe...

Igår hade jag å hjärtat varit ihop i tre månader, fler ska det bli. Jag älskar dig Andreas.

Efter jobbet blir det att fira Albin som fyller hela ETT ÅR GAMMAL. Vart fan tog tiden vägen? Efter det ska jag och Andreas fira Catta, finaste grannen. Fullt upp... Sen väntas två 14 timmars pass (onsdag & torsdag) innan jag har helg.

Nee, kaffe var det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0