Work

    2011-07-28 / 18:33:52 Publicerat i Zilla & jag  
Det har gått rätt bra att jobba och haft Kelly med mig. Hon är lättsam. Är inne på sista dagen denna vecka, slutar 23.00. Sen känns det som att jag är långledig, bara för att jag går på natt passen nästa vecka.
Andreas har börjat jobba igen efter sin semester också. Känns ju bra att båda kommer in i rutinerna igen.

Till helgen har jag planerat att fira min födelsedag i förskott, så det blir nog lite alkoholintag på lördag. Eller fredag... Jag vet inte.
Imorgon när jag är ledig har jag tänkt att träna lite med Kelly, inkallning. Hon lyssnar ibland när man ropar hennes namn. Och hon sitter dessutom om jag säger åt henne å göra det, fast bara 1 gång av 10 :P

Jag kommer stanna kvar på den här bloggen, men jag behöver ändra designen. Vem är frivillig å hjälpa??????


Åter till arbetet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0