Längtar

    2011-07-12 / 23:16:04 Publicerat i Zilla & jag  
Imorgon skall jag och finaste åka till Sundsvall. Har en rolig grej jag ska göra som jag berättar mer om imorgon kväll. Ska bli spännande och roligt. Håller på å längtar ihjäl mig iallafall =) Jag är INTE med barn!

Just nu så sitter Andreas å spelar lite på x boxen å jag sitter å nördar som vanligt.
Har endast en dag till att arbeta denna vecka, sen är jag långledig. Ska bli såååå skönt. Helgen är än hyfsat oplanerad för min del. Allt hänger på en liten liten detalj. ;)
Vi ska ha Greta här i helgen, det vet jag iaf....
Ne nu ska jag se om vi inte kan kolla på nåt avsnitt av Prison Break, har ju inte bråttom å sova, är ju leeedig imorrn å ska inte upp förräns nio :D
Kommentarer
Postat av: Anna

Oplanerad?! Vad hände med lördag??

2011-07-12 @ 23:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0