hard feelings

    2011-07-06 / 23:46:12 Publicerat i Zilla & jag  
Huvudvärk, skakis i hela kroppen och ont i bröstet är vad jag kan sammanfatta mina problem de senaste dagarna. Men jag klagar inte. Har försökt med att fixa vikarie för mitt pass imorgon, men lyckades bara få en som kunde jobba från 12, men bättre det än ingenting.
Å snart är det helg igen också. Hade tänkt dra till Gatufesten men har tappat suget för längesen.
don´t say you love me unless forever
don´t say you need me if you´re not gonna stay.....................


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja jag vet inte hur många som blivit påkörda där alltså..

2011-07-08 @ 18:34:57
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0