Dåligt.

    2011-06-11 / 10:17:08 Publicerat i Zilla & jag  

Har varit grymt dålig på att uppdatera min blogg.
Har varit mycket nu på senaste. Jonte och Lisa tog studenten i torsdags, så jag var till bådas mottagningar. Lisa hade balen i tisdags, dock missade jag å se henne men jag såg bilder. Louise hade sin bal igår kväll. Och hon var finast av dem alla. <3

Sitter i soffan nu, med två utslagna hundar. Det är olidligt varmt för dem. Men har iaf nerdraget i både vardagsrum och sovrum hela tiden så det inte ska stekas här inne iaf.

Ikväll blir det 20 årsfest för Carro, samt inflyttningsfest. det ser jag framemot. ska bli riktigt roligt och jag hoppas hon blir glad för presenterna. =)

Ne, nu ska ja dricka upp kaffet och köra igång med städning, innan älsklingen vaknar.
Det är förresten obeskrivligt vad jag älskar honom. Världens bästaste. <<3

Kommentarer
Postat av: Sabines

jaaa! midda/lunch låter kanon!! å vin! på gräset! :D

2011-06-17 @ 00:10:47
URL: http://sabinekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0