Bad boys

    2011-07-01 / 23:15:35 Publicerat i Zilla & jag  
Då var semestern slut och jag har gett mig in på första nattpasset nånsin. Hittills går det ju riktigt bra. Men klockan är ju iofs bara barnet än.
Det är Bad Boys på tvn, kanske 2an, jag har ingen koll. Kikar lite nu och då. Inte helt inne i den, men jag blir så trött när jag kollar på film så ingen bra idé å glo på tvn då inte. När det är hela åtta timmar kvar innan jag får sova.
Älsklingen är hemma hos mig, underbar som han är. Zilla måste ju ha nåt sällskap. Även Greta är hos mig. Psykhunden... ;)
Nästa vecka är det Gatufesten, och jag vill så gärna gå på lördagen. Men vettefan om jag kan. Börjar inse att jag inte har råd att bo i min lägenhet =/ Känns sugit. Men jag ska ge det över sommarn så får vi se sedan... Får köpa husvagn och bo i den året om istället...
Är förresten otroligt lycklig som har Andreas. Han får mig att må bra. Kärlek <3
Kommentarer
Postat av: Catta

Du har ju nyss flyttat hit och du har köpt en del möbler och sånt. Det blir stora utgifter när man precis flyttar till ett nytt ställe. Om man räknar ut hur mycket vi betalar per kvadratmeter så är det inte så dyrt egentligen, 55 kr av hyran är tv. Egentligen behöver man inte ha ett annat abonnemang eftersom det finns ganska många kanaler i vägguttaget. Och elen ingår ju i hyran. Räkna på det och dela på hur många kvadrat du har så ser du att egentligen är det inte så dyrt. Speciellt inte när man tänker på det perfekta läget vi har här.



Det som är dyrt tycker jag är garageplatsen, lägenheten är ju egentligen inte så dyr.

Det var bara ett litet tips på hur du kan tänka och se på det, då märker du att det inte är speciellt mycket billigare på andra ställen. Speciellt inte om de ska ha samma standard som här ;)



Kram grannen :)

2011-07-02 @ 12:38:07
URL: http://www.wodzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0