Idaaag.

    2011-07-13 / 09:37:18 Publicerat i Zilla & jag  
Idag gäller det. :D:D

Måste bara säga att jag har en fantastiskt bra vän, om jag skulle göra bort mig rejält eller göra nåt knasigt, så dömer hon mig inte. Hon bara låter mig vara den jag är. Och hon accepterar att jag är en jäkla ensamvarg. Bara sitter hemma med min älskling. Berättar jag saker för henne, vet jag att hon håller det hos henne också, och detsamma gäller när hon berättar saker för mig. Vi kommer helt enkelt sjukt bra överens. Så jävla glad att vi träffades och att hon vill vara min vän. Love you S.
Kommentarer
Postat av: lisa

du måste se första delen, annars missar du ju halva handlingen! kom igen nu malin, nu nu nu:D

2011-07-13 @ 12:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0