Nationaldagen

    2011-06-06 / 19:38:20 Publicerat i Zilla & jag  
Idag har vi vart till marknaden en sväng och köpte langos och sen drog vi te stan också en sväng. Köpte ett par skor, så nu kan jag kasta mina "vita" adidas. (dom är väl lite oranga, blåa och lite andra färger numer)

Här på eftermiddagen har min kärlek fixat upp lite tavlor på väggarna så det börjar se lite mer hemma ut. Har mycket kvar o göra. måste köpa lampor...
Men balkongen är klar, bara blommor som ska dit så är jag nöjd.

Vi grillade här på kvällen, gott gott. Flintastek, nå klyftpotatis med broccoli och majs, kall bea och grillad paprika och sån där ost. Mumma..

Nu ska vi bara ta det lugnt å mysa tro ja :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0