This is the way

    2011-05-22 / 18:08:50 Publicerat i Zilla & jag  

Sista jobbpasset för denna vecka (ja, det är ju söndag såå..)
Har gått riktigt bra å jobba. Men det gör det ju alltid.
Imorgon är jag ledig, men har fullt upp ändå.

Till midsommar verkar det bli Pålen, till min älskade moster. <3 Vart ju inget förra året så jag ser framemot det. Ska bli riktigt roligt.

Längtar tills jag slutar, så jag kan åka hem till min kärlek.
Jag är sååååå kääär. <3
A är verkligen det bästa i mitt liv (Zilla ocksååå..)
Så glad att han ens vill vara med mig. Finaste, underbaraste A.
Var iväg å käkade lite.. lunch eller vad man nu ska kalla det för, med A idag. Sen åkte vi en vända innan jag skulle tillbaks till jobbet...

Nu kom jag ju på att jag längtar ju hem också för å få pussa på zilla och greta. (andreas stoooora hund)

Ne, återgår till arbetet!

Kommentarer
Postat av: A

inte pussa på mig?!:o

2011-05-22 @ 20:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0