Roadtrip

    2011-05-13 / 09:34:41 Publicerat i Zilla & jag  
Igår blev det en roadtrip till Hudiksvall med älskling, Anna & Ante.
Min älskling har blivit med bil nu. Tycker det är en riktigt snygg bil. Nästan så jag är sugen på att sno bilen av han.
Han köpte med lite ljud, som jag ska köpa av honom. Perfekt, då kan jag stryka det på listan. ;)

Vi var å hämtade min nya soffa igår också, som jag ska köpa av min fina vän Sanna.
Ska väl få ihop den idag också. Och under helgen åka iväg med min "gamla" soffa. (den är ju nyare men liten...)

Idag och hela helgen är det mys har jag bestämt. Orkar inge annat ändå så. Är förkyld och har ont i halsen och min arm är väl inte helt hundra än.
Å så vill jag hellre mysa med min älskling än å göra massa bus :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0