Måndag hela dagen.

    2011-05-16 / 14:19:03 Publicerat i Zilla & jag  
Ledig idag, sen blire jobb tisd, onsd, fred, lörd och sönd. Känns skönt att återgå till arbetet.
Bestämde mig igår att idag ska jag städa. Så jag slipper göra det under veckan. Och slipper göra det när Andreas är här. Men jag har inte kommit sådär långt, bytt gardiner, bäddat sängen är väl allt. Men nu ska jag göra ett ryck på riktigt tänkte jag. Är ju inte sååå många timmar tills min kärlek kommer hem från jobbet så.

Tycker iaf att jag har det riktigt bra nu. Har en egen lägenhet, börjar bli klar i den, Zilla min älskade vovve. Underbara vänner. Och världens finaste pojkvän. När jag är med Andreas så känner jag mig riktigt omtyckt. Han är så himla snäll, fin och underbar på alla sätt och vis. Allt känns så himla bra med honom. När jag inte är med honom, så saknar jag honom hela tiden. Vill vara med han jämt känns det som. <3 Underbar känsla det är. Kääär.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0