Kärlek

    2011-05-01 / 22:20:25 Publicerat i Zilla & jag  
Var till Sundsvall fram å tillbaks, så Andreas kunde gå ut med sin vovve. Jättefin och rolig hund. Henne vill jag ha hit.
Var in på Birsta City en sväng, handlade lite nödvändigt.
Sen tog vi en korv på Ikea. Och efter det åkte vi på Ica Maxi och handlade hem lite mat för kvällen.

Vi fixade ihop lite kött, potatisgratäng och kall bea. Gott gott.
Nu sitter vi och kollar på Big Brother (jag som varit anti det...) och har en massa gotta. Troca, chips, popcorn och såna där stjärnor. Jag som slutat med allt gott, o så kommer Andreas in i bilden och jag bara äter o äter gotta hela tiden. FY.... Inte bra å vara förälskad. Men jag har iaf inte gått upp kilon, tack och lov. Men då står det still istället. Inte bra alls. Men det känns iaf bra att vara förälskad. :D

Skall fixa bilder sen på lägenheten, lär knappast hinna få upp gardiner och lampor i alla rum innan inflyttningsfesten men det är smällar man får ta.
Så länge alla kan sitta någonstans så är jag nöjd.

Nu ska jag inte skriva mer skit.

Hade förresten min mor, Stickan, syster och Albin på besök en sväng idag.
Fick veta att det var här som Hanna och Mattias bodde förut. Så då har jag ju varit här en gång i hela mitt liv på en fest :P Cooooolt ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0