Jobbdax igen

    2011-05-02 / 09:08:26 Publicerat i Zilla & jag  

Sitter på jobbet igen efter 10 dagars ledighet. Rätt skönt att komma igång igen med rutiner. Men gud så skönt det har varit att vara ledig. Blir Sundsvall med jobbet idag, äventyr.

Fick mitt i allt ringa H å kolla om han kunde hämta Zilla, så hon inte ska vara ensam, då det blir så länge när vi är i Sundsvall, och det var inga problem. Tack och lov.

På senaste har jag blivit otroligt morgontrött, och det är bara för att jag sover så gott tillsammans med Ante. Det är så mysigt. Och när man vaknar å får kramas o pussas lite innan uppklivning, fan det finns inge bättre än det. Vad jag tycker om Andreas. <3

Ne dricka upp kaffet och invänta att H kommer förbi å hämtar nycklarna hem...........
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0