Hallelujah

    2011-05-23 / 13:52:24 Publicerat i Zilla & jag  
Då har jag varit uppe sen 07,00, tvättat och nu städar jag för fullt.
Så fort min snygging slutat jobbet ska vi åka till Sundsvall en vända. Ska förbi Sophie en sväng och sen skall vi käka lite mat hos morsan.

Har två sovandes hundar här inne i vardagsrummet. Ska väl strax ta den ena på en liten promenad och kasta lite sopor tänkte jag.
Snart kommer min kusin Lizette till Härnösand också, med en kompis. Ska bli riktigt roligt. Dock jobbar jag hela långa helgen. Men jag hinner ju umgås ändå. Får lov o vara trött på jobbet. =)

Sen jag började med att försöka gå ner i vikt, har jag gått ner 9 kg totalt. Det är jävligt nice. Grymt stolt över mig själv.

Kommentarer
Postat av: lisa

duktig tjej!:)

2011-05-23 @ 14:23:24
URL: http://lisa-sd.blogspot.com
Postat av: Louise

balen är dn 10 juni på kvällen (en fredag). världens sämsta dag! men du får gärna komma om du vill de ändå ;)

vi måste ses snart och kanske göra ett nytt försök att gå med hundarna ;-)

2011-05-23 @ 19:16:18
URL: http://hundfart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0