Cut

    2011-05-25 / 07:47:23 Publicerat i Zilla & jag  
Igår bestämde jag mig för att cutta av mig håret, det är riktigt risigt efter mina blonderingar, samt att jag har satt fast håret varje dag så det har verkligen slitits av. (ja, bränts sönder också när jag blonderat)
Och turen hade jag med mig, jag jobbade tillsammans med min underbaraste Sabine, och hon ville vara min frisör. =) Var länge sen jag lät någon annan röra mitt hår, förutom syster min. Men tänkte att jag måste ju testa andra också. Dessutom är syster mammaledig så..
Så efter att jag hjälpt Anna å flytta till sin mysiga lägenhet (återkommer om det), körde min älskade mig till Sabine och hon fick nästan helt fria händer. Och satan vad jag är nöjd. Oftast när jag klippt håret kortare så blir jag less redan på kvällen. Men imorse när jag klev upp, var det så himla enkelt, håret är snyggt trots jag inte gör nåt avancerat. Tusen tack min älskade Sabine. <3 Bild kommer, annars finns det två vackra bilder att se i hennes blogg. =) Länk finns här på min blogg i sidan.

Iallafall, när jag slutat jobba igår for jag direkt till Anna, i hennes nya lägenhet och spanade.
Sen drog jag till Håkan och tog mina sista grejer. nu har jag ingenting kvar där. Känns ändå bra. Skönt att ha allt hemma hos mig liksom. Nu är det bara att Håkan skall kolla i bilen vad som är hans och att jag ska få min pall som han lackat om.
Efter det for jag hem och gick en sväng med hundarna, och vid fyra tiden hämtade min Andreas och Annas Andreas mig hemma å vi for till Annas gamla lägenhet och börja tömma.
Gick smärtfritt, det var absolut inte lika mycket som när jag flyttade iaf.
Vi tömde i hennes förråd, men då fick vi en mindre rolig överraskning. Dom har varit och stökat, gjort inbrott, IGEN i hennes förråd. Jag bara kände i hjärtat, hur jäkla dåligt man måste må av att något sånt ska hända. Visst, hon hade inte MYCKET saker där, men det är fortfarande någon som vidrört hennes saker, inkräktat i hennes liv. USCH.

Längtar till fredag, då ska vi städa hennes gamla lägenhet. Jag måste ju ha nåt allvarligt fel, som tycker det ska bli roligt att städa. :D Kände ju hur det ryckte i städ tarmen när jag såg allt igår också.... Började plocka lite när typ ingen såg, men sen kom Andreas å stoppa mig lite grann :p

Ne vilket långt inlägg. Så mycket å skriva, trots det så är det knappt nåt vettigt som kom med. :D
Kommentarer
Postat av: Linnéa

Håret blev ju jätte bra :D<3

2011-05-25 @ 08:42:57
URL: http://linneareher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0