Back to work

    2011-05-17 / 07:19:04 Publicerat i Zilla & jag  

Det känns faktiskt himla skönt å vara tillbaks på jobbet.
Jobbet får ju dagarna att gå iaf och jag trivs ju här.

Sitter och njuter av en skvätt kaffe.
Hade planerat att kliva upp i tid så jag och min kärlek kunde äta lite frukost. Men det sket ju sig såklart. Imorgon gör vi ett nytt försök.

En fullspäckad vecka känns det som. Jobbar alla dagar utom torsdag, då är det vårruset som gäller.
Ne, en cigg på det här kanske.


Åh, jag är också så lycklig. (Läste i min vän Annas blogg igår om hur glad & lycklig hon är)
Jag är så himla förälskad. Så glad hela tiden.
Åh så jag tycker om Andreas. Min kärlek. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0