A good day

    2011-05-14 / 23:36:07 Publicerat i Zilla & jag  
Har varit till Birsta idag med den finaste.
Blev inte så mycket shopping. Men fick med mig trådlös tangentbord och mus, två par nya skor, en typ filt av nå slag till Zillas hundsäng å  å lite hundgodis. Är väl dax för lite freestyle snart så jag måste ju ha nån slags belöning om vi ska köra igång med det också.

Andreas har satt ihop min nya soffa idag också. Den blev verkligen skitbra i mitt hem. Så nu står min gamla soffa i hallen tills Håkan kan hämta den.
Vi har käkat tacos framför eurovision å nu äre röstningen som ska klaras av. Jag håller på Blue. <3

Blir väl strax en promenad med Zillen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0