Weekend

    2011-03-13 / 22:52:47 Publicerat i Zilla & jag  
Haft en otroligt bra helg.
Började helgen då med relax. Jag & syster fick agera chaffis medans de andra fick gotta sig med öl å vin. Men det gjorde inte mig nåt. Det var så mysigt. H vart lite sugen på att rulla i snön, men vissa gula snöfläckar stoppade honom. :P
Efter det åkte vi hemåt, gick ut med Zilla och sen kom syster å hämtade oss. Vi satt där hos dem ett par timmar. Spelade wii och umgicks. En toppen kväll, tack älskade syster och D.

Lördagen gick i bakis spåret för H men jag var pigg men njöt av att ligga länge i sängen. Hade tänkt ta mig en träning. Men gud vad det var skönt å ligga i sängen istället. Så jag sket i träningen.
Kväll tillbringade jag framför datorn och mina simmar. Poff så såg jag att klockan var efter 01. Inte likt mig...

Idag har jag vart upp till förrådet med lite saker, städat lite, beställt nya mattor och så självklart har jag sett Solsidan.

Imorgon är det måndag, Håkan jobbar och jag är ledig. Det innebär att jag kan spela sims på hans dator heeela dagen. Är i funderingarna på att skaffa en stationär dator. Faktiskt. Så om H köper en ny dator så kan jag köpa hans, o så har vi kvar bärbara ändå...

Nu är det dax för att krama kudden! Godnatt

En bild på syrran å mig på bröllopet. Observera att min syster inte alls är så där många centimeter längre än mig. Vi är faktiskt i princip lika långa, hon har högklackat på sig =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0