The Sims 3

    2011-03-08 / 20:17:25 Publicerat i Zilla & jag  
Nu har den äntligen kommit. Håller på för fullt å installerar.

Imorgon skall jag klippa mig. Är i funderingarna HUR jag ska klippa. Är inte så där värst sugen på att klippa det nå kortare, men jag vet att det behövs. Håret är så GRYMT slitet så det finns inte. (men det gör inget, mkt enklare å göra min rufs frisyr)
Ja vi får helt enkelt se imorgon vad det blir. Uppklippt blir det definitivt. Får väl ta före och efter bilder.

Ne nu ska ja se hur det går med det där satans spelet.....
Kommentarer
Postat av: sophie & isabelle <3

Tycker du ska ha en lång page :) de är jätte fint på dom som inte vill ha kort hår. lovar att ja tror du skulle bli grymt snygg i de =) <3

2011-03-08 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0