Sunday

    2011-03-06 / 08:31:35 Publicerat i Zilla & jag  
Sa precis igår till Petra att bara jag sover till minst halv åtta är jag nöjd. Fem i halv åtta vaknar jag och är livrädd för att ha försovit mig. Hatar när jag inte kan sova tills klockan ringer. Blä.

Är grymt sugen på att börja brodera eller virka.... Det verkar kul. Och som en bra sysselsättning så fort röksuget kommer. Och jag vill hitta något jag gillar att göra istället för att nörda framför datorn....

Njuter för närvarande av en kopp med gott kaffe och skall strax ta o plocka ner all mat jag köpt som jag ska ha på jobbet och sen bege mig.
Kände mig pigg tidigare, men nu börjar tröttheten smyga sig på......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0