Sakta men säkert

    2011-03-21 / 20:04:37 Publicerat i Zilla & jag  
Börjar ångesten och baksmällan från helgen försvinna :P haha, ja, det har hållt i sig till idag :P

Ikväll är mitt favvoprogram på tv. En unge i minuten. Gillar såna program, men det är väl mest för att jag faktiskt längtar tills det är min tur, jag vill inget hellre än att bli gravid. Men allt blir inte som man vill. :p

Funderar på om jag ska ta mig en långpromenad nu, så här på kvällskvisten. Eller om jag ska ligga kvar här. Det är ju också riktigt skönt!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då är vi två. Känslorna spelare en ett spratt och även jag sitter bölade framför programmet.

Usch vad fint det är med barnafödslar..Snyft! Kärleken mellan barn och föräldrar är så vackert, naw! Men tror du inte det borde vara både din och min tur snart va? Några kilon till bara sen kan jag nog acceptera att gå upp lite gravidvikt :)

2011-03-22 @ 21:14:09
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0