Nothing...

    2011-03-07 / 20:12:28 Publicerat i Zilla & jag  
De senaste dagarna har jag varit så grymt äckligt trött. Gillar det inte. Vet inte vad det beror på, astma medicinerna kanske.

Har nu bara två arbetspass kvar tills jag får vara ledig en längre tid. Skönt ska det bli. Ska göra många viktiga saker under ledigheten. Som tillexempel tänker jag isolera mig totalt. Bara vara hemma och njuta.
Fast på lördag skall jag fira min älskade mor som fyller år på fredag.

Just nu saknar jag massor med människor....


Du är allt!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Men åh, va jobbigt. Varför är det så? Det är klart man är lat å går in från bloglovin! ;) jag måste nog börja prenumerera på min egen å prova... grattis på internationella kvinnodagen! Å på fettisdan! :D

2011-03-08 @ 10:26:08
URL: http://sabinekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0