Nothing more to say

    2011-03-11 / 08:08:20 Publicerat i Zilla & jag  

 

Zillas gigantiska ben.

Idag är jag ledig. Och vad blev det då.... Jooo, kvart över sex klev jag upp. Osmarta tjej.

Blir nog att lägga sig en stund senare. Men tänkte smsa Sabine strax sen så lägger jag mig o sover en stund om det går.
Idag ska jag städa, som vana har jag att städa första lediga dagen, så jag slipper göra det sen. Det är smart.
Men lär väl bli minst en städning till under min ledighet. Zilla släpper hår och jag hatar det!!!!!!
Kom på att jag skulle nog behöva sätta ut en annons på våra köksmöbler som vi hade innan.... Har inte gjort det än. Har så sjukt mkt grejer i förrådet, å köksmöblerna och alla vardagsrumsbord tar plats!!!!!!!!!!

Idag fyller min kära mor år. Blir att åka iväg med syster och D, mami och S plus H till Hornöberget idag, lite relax. Myspysigt!!
Kommentarer
Postat av: Sabine

Då kirrar jag! :D

2011-03-13 @ 22:25:35
URL: http://sabinekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0