My friend.

    2011-03-05 / 06:34:48 Publicerat i Zilla & jag  
Tadam tadam.
Är uppe lite FÖR tidigt. Börjar jobba om en halvtimma och det hade räckt om jag klev upp nu. Men icke.
Igår gjorde jag något som jag vet att en del blir förvånade över....
Jag la in alla bilder från kameran. :P Tyvärr vart många av bilderna från bröllopet bara skit. Men lite redigering så blir det nog hyfsade bilder. Min syster är i vilket fall som helst den vackraste bruden jag sett.
Fick även ett paket igår. Hade beställt lite varor från min gamla klasskompis Jennys företag. Loveko. Jisses, kan ju lova att Zilla älskade två av produkterna. Hon ville ju äta dem. Dreglet kom ju tillomed fram :P Skall idag ge mig in på lip balm Lemon. Tänkte blogga om produkterna senare. Kanske ikväll om jag ids.

Ne, dricka upp kaffet å sen bege mig på det ansvarsfulla arbetet.
Tänkte bjuppa på två bilder...

Min vackra storasyster och hennes make Daniel.


Min heta kompis Sabine innan vi drog ut och skakade rumpa förra lördagen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0