My dog!

    2011-03-03 / 18:07:30 Publicerat i Zilla & jag  

Storslapparn.

 

Idag har jag städat, och det behövs nästan tas varje dag, då Zilla har fått för sig att byta päls nu. Gud vad det är hårigt överallt. Smällar man får ta om man är hundägare. Är såklart ingenting jag klagar över iofs.

Ringde vårdcentralen och nu har jag förnyat receptet på alla mina astmamediciner. Har inte behövt ta nån på snart 2 år, men nu när jag är uppe i en katt på arbetstid så känner jag av och har jätte, jätte tungt att andas på arbetet och kvällen jag har arbetat. Usch vad det är jobbigt att vara katt-allergiker. Är dock glad över att jag inte är allergisk mot alla pälsdjur. För jag vettetusan vad jag hade gjort om jag inte fått ha hund alltså.

 

Ne, nu ska jag återgå till att vänta på kvällskaffet! PÅ ÅTERSEENDE ;)

Kommentarer
Postat av: erika

Junkyard =))

2011-03-04 @ 15:58:17
URL: http://swerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0