Morning

    2011-03-16 / 08:26:01 Publicerat i Zilla & jag  
Jag har drömt en jättehemsk dröm i natt, så jag bad karln att inte sticka iväg till ett ställe när jag vaknade. Han fattade ingenting.

Imorgon måste jag kliva upp kl 06.00, jag ska träffa finisSandra 06,30 på badhuset. Vi ska simma. Efter de blir det frulle på Waynes. På eftermiddagen imorrn skall jag nog ta å följa med syster till Erikshjälpen.

Men först kanske vi ska ta oss igenom denna dag. Möte på eftermiddagen, The Sims på förmiddagen och kvällen. Oh du ljuvliga dag!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Ja, nej då är det ju klart att det inte stämmer. Fast jag tror. Fast inte på ditt horoskop. Eller erat.

2011-03-16 @ 16:43:43
URL: http://sabinekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0