Jeansjacka!

    2011-03-23 / 08:24:27 Publicerat i Zilla & jag  
Shit vilken jobbig morgon. Glömde tamefan å ställa väckarn igår kväll. Tur att H väckte mig och tyckte det var skumt att inte klockan skrikit. Hann inte läsa tidningen. Nästintill en katastrof. Inge kaffe klart, EN katastrof ;)

Igår ringde svärmor, utlandsresan blir ganska så snart bokad. Jippie. Har ALDRIG varit utomlands, så det blir en upplevelse. Skall även lämna in semester ansökan, får hoppas på det bästa. Men i vilket fall som helst åker jag iväg då. Punkt.

Skall även börja kika lite om vi inte ska samlas allihopa i Pålen i år. Nu har vi ju haft ett års uppehåll, så det är dags, midsommar 2011 måste det bli av =) Eller jag måste ju kolla med de som brukar vara med först såklart.


Idag är det jobb till 18.30, sen blir det en promenad med Zilla. Kanske ett kaffe stopp på vägen.
Men nu skall jag återgå till mitt jättegoda kaffe!



Förresten, idag invigde jag jeansjackan för detta år. Det gick tamefan! =) Jag frös inte ihjäl :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åhh det kommer att bli så himla skönt att få åka bort :D kommer bli såå roligt!

2011-03-23 @ 20:57:24
URL: http://linneareher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0