Jag vill ju också

    2011-03-17 / 18:04:47 Publicerat i Zilla & jag  
Var upp tidigt idag, halv sju skulle jag nämligen möta Sandra på simhallen. Premiärsimma efter all renovering där. Nja, inte vare så mkt fixat mer än i barndelen. (vill vara barn eller ha barn så jag också kan vara där)
Grymt härligt iaf att börja dagen med att simma och käka frukost på Waynes.
Imorgon är det jobb som väntas. Sen har jag ledigt två dagar. Så skönt. Vad jag ska njuta.

Ang rubriken, så vill jag också vara duktig med att ta bilder och framförallt vara duktig med att lägga in dem på datorn och kanske lägga in någon då och då i bloggen. Men jag är kass och jag tror fan inte jag nånsin kommer o förändras när det gäller det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0