It´s over

    2011-03-28 / 12:26:52 Publicerat i Zilla & jag  
Det är riktigt tungt just nu!
I lite mer än 5 år har vi delat allt.
Glädje, tårar...
Men vi kom till en punkt, där vi inte kunde komma längre.
Stå kvar på en och samma fläck och ingenting utvecklas.
Relationen stod still. Det blev en ond cirkel.

Det gör ont i hjärtat, jag ville inte se honom ledsen.
Men det var det enda rätta.
Vi har alltså gjort slut och ska gå vidare utan varandra.
Jag älskar H, och han älskar mig.
Men han älskar nog mig lite mer!
Jag älskar nog inte på det sättet heller

Jag har sovit två timmar kanske i natt, jag kunde inte somna. Jag låg i sängen, lyssnade på Metallica och lite annat.
Och som det känns nu, känns det som att jag kommer vara ledsen för resten av mitt liv.
Men jag vet att det blir bättre. Kanske inte idag, imorgon eller nästa vecka. Men en dag.
Jag har inte varit ensam på riktigt på 8 år. Det är skrämmande. Jag har alltid haft någon vid min sida. Var det inte E, var det min pappa o sen kom H in i mitt liv.

Ne jag orkar inte skriva mer.....
Kommentarer
Postat av: caroline

Största kramen till dig <3 Det är tungt till en början, men du är stark och livet kommer gå vidare även om man inte tro det till en början! puss och kram fina kusin <3

2011-03-28 @ 12:59:49
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Carro och Charlie!

Jag finns här för dig!<3

2011-03-28 @ 13:05:28
Postat av: lisa

jag älskar dej och finns ifall du vill prata!

kanske låter klyschigt, men tiden läker alla sår, för er båda.

nu är det hög tid för malin att ha lite egen tid.

2011-03-28 @ 13:23:27
URL: http://lisa-sd.blogspot.com
Postat av: Petra

Jag tänker på dej gumman!!! Stor kram från mig o Felicia

2011-03-28 @ 13:31:16
Postat av: Linda

Men åh lilla du! Nu förstår jag...kramar om

Ibland är de inte lätt.

Jättetråkigt att "höra" (läsa) så massa styrkekramar till dig söt <3

2011-03-28 @ 13:47:04
Postat av: Helena

Vännen, jag förstår att det är tungt nu, men ibland måste man ta ett fruktansvärt jobbigt steg och kanske göra någon ledsen för att alla ska må bättre sedan. Det är modigt att ta ett sådant steg, även om man mår dåligt nu. Ta hand om dig själv nu och läk ordentligt, du vet var jag finns om du behöver någon som är helt utomstående. KRAM

2011-03-28 @ 16:34:05
URL: http://hewi.bloggplatsen.se
Postat av: Catta

Du vet var vi bor, du och Zilla är alltid välkomna (det har jag bestämt att Coba också tycker).

Jag vet hur det känns, var i samma sits för några år sedan. Nu behöver du lite egen tid och dina vänner. Vi finns här och du kan ringa/sms när du känner för att hitta på något eller bara ta en promenad.

Många Kramar

2011-03-28 @ 16:45:20
URL: http://www.wodzan.blogspot.com
Postat av: Tessy

Var det det du ville säga igår? Jag hade redan listat ut det, eller vad man ska säga... förstod det direkt på din blogg, dina statusuppdateringar å allt. Men visste inte om jag skulle säga ngt innan det var officiellt. Fattar inte hur du kan vara så stark och göra det.. många, många hade bara stannat kvar i relationen.

Puss å kram!

2011-03-28 @ 21:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0