Inställt

    2011-03-15 / 08:59:34 Publicerat i Zilla & jag  
Mina planer gick ju i stöpet igår. Fick ett sms av min kära kamrat Sabine som undrade om jag var sugen på att hitta på nåt. Så en lunch på staden blev det. Bakad potatis med skagenröra. Är riktigt imponerad över Prisma Caféet om det är som jag tror. Att dom har två stycken mikrovågsugnar.
Jag var duktig igår å höll i pengarna. Köpte endast ett par solbrillor och mascara. Tror iaf inte det var nå mer.
Idag är jag lite sugen på Erikshjälpen..... Bara så att ni vet liksom!!!
Kommentarer
Postat av: Tessy

Jaa, erikshjälpen!! hade jag varit i härnta hade jag dragit med dig dit! vad vill/brukar du köpa där??

2011-03-15 @ 15:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0