Hard

    2011-03-21 / 07:15:05 Publicerat i Zilla & jag  
Då var lediga helgen över.
Det blev inte som planerat, jag & H drog till Catta & André på grillpremiär. Även Pär & Jocke var där.
Hade riktigt kul, hundarna fick träffas, dom var väl inte överlyckliga men det gick åtminstone.
Sen blev det krogen, hade inte alls bestämt det eller ens funderat på det. Skulle nog ha stannat hemma för inte har jag fått nån glädje av att ha vart ut, Måtta övergav mig och jag minns ingenting i princip, minns inte om jag träffat någon, om jag pratat med någon. Så det är väl lika bra å be om ursäkt redan nu om jag varit odräglig eller något :P
Men det slutade bra iaf. ;)

En ny härlig vecka, 4 dagars arbete. Sen har jag för mig jag är ledig i helgen igen.

Nu ska ja fortsätta dricka kaffet här och ta o skala en apelsin.
BYE
Kommentarer
Postat av: Sabine

För att uppfriska ditt minne så ringde du mig vid två och va väldigt glad! :D

2011-03-21 @ 10:47:51
URL: http://sabinekaka.blogg.se/
Postat av: Madde

När jag kommer hem nästa gång så måste hundarna få träffas! Ta en långpromenad på höga kanske? :)

Kram

2011-03-21 @ 19:21:07
URL: http://fashioningold.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0