En bra känsla

    2011-03-30 / 18:21:16 Publicerat i Zilla & jag  
Var till Örnsköldsvik med min fina kusin Lizette, hon skulle på en intervju.
Frisörskolan, och guess what. Hon fick besked direkt. Så till hösten finns hon i Ö-vik.
Det känns så himla bra. För då kan vi ses oftare. Så himla lycklig.
Något att se framemot.

Det går trögt på lägenhetsfronten. Vill ju för att både jag & Håkan ska må bra, komma iväg snarast. Omgående liksom. Även om vi pratat och han tycker inte att jag behöver stressa å ta en skit lgh. Så tror jag det blir lättare för både mig och honom att gå vidare om jag flyttar ut. Det blir så långdraget när vi bor ihop.

Idag fyller en av de finaste människorna år.
Linda, ett jättegrattis till dig min vän! <3

Nu ska ja fixa o grejja.
Ska iväg med den bästa! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0