Cut

    2011-03-09 / 20:20:53 Publicerat i Zilla & jag  
Idag har varit en bra dag, iaf förmiddagen.
Var först iväg på ett ställe och pratade lite om jobb. Spännande.
Direkt efter det gick jag & fin Sandra en sväng till Waynes. Fikade och surrade. Och herregud, hon är en helt ny människa. Så vacker o fin. Fast det var hon innan också, men nu syns det på hela henne hur bra hon mår. Min älskade vän. <3

Klippte av en bit av håret gjorde jag också. Är grymt nöjd. Blir dock ingen före och efter bild idag. Är för slö för det.
Det är konstigt hur det på bara en stund kan vända så snabbt. Finns det något jag avskyr att göra, så är det att gråta. Det finns inget värre, svagt Malin. SVAGT.......................................

På återseende.
Kommentarer
Postat av: Helena

Men Malin. Ibland måste man få gråta för att orka vidare. Och det är inget svagt med det. Se det som en urladdning, efter gråten torkar man ju tårarna, kavlar upp ärmarna och går vidare. KRAM

2011-03-09 @ 22:41:33
URL: http://hewi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0