Cambridge

    2011-03-29 / 09:56:44 Publicerat i Zilla & jag  
Idag känns det mkt bättre. Men är jätteyr och trött i huvudet. Kan också bero på att jag har kört igång med Cambridge. Andra dagen idag.

Tårarna är kanske inte slut än, men just idag hoppas jag att jag slipper dem.
Det är så grymt mycket som måste göras.
Tack och lov så är vi vuxna människor, vi kan vara under samma tak, diskutera å planera.
Jag kommer inte ha allt till ett nytt hem. Jag behöver soffa, säng, lampor, mm
Jag och H ska ta o åka te Ikea för å handla hem lite av varje. Som han behöver när jag flyttat ut och som jag behöver när jag flyttar.
Ikväll ska vi börja lite med förrådet. Visst, det är mest mina saker. Men det behövs ÄNDÅ gå igenom, det är blandat i alla kartonger.

Mina syskonbarn vill att jag ska gifta mig, direkt helst. Ensam eller träffa någon fick jag absolut inte. Det var direkt på giftermålet. Låter bra det :P Fick förslag om Cara Mia-Måns, en bajskorv, en telefon, väggen, mitt eget öga, osv.
Dom var så sjukt söta mot mig när jag var dit igår. Dom kramade mig, och Robin pussade mig flera gånger det är något han aldrig gjort förr. Åh mina älsklingsungar.

Tror även att Zilla känner på sig att något händer. Hon är deprimerad tror jag. Hon bara ligger i soffan, när jag säger "Ska vi gå ut" Då är det inte samma glada Zilla som det brukar vara. Men Zilla, min älskling. Jag lovar att allt blir bättre sen!
Kommentarer
Postat av: Sofia W

KRAM!

2011-03-29 @ 12:13:29
URL: http://wiksofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0