To go

    2011-01-17 / 11:10:50 Publicerat i Zilla & jag  
Då har jag fixat på mig lite smink (gud vad skumt det kändes, längesen jag sminkade mig...måste ju dölja mina finnar), kollat så kameran funkar, plånboken fylld med stålar. Då är det bara att invänta sambon, som ska få köra ner mig till bussen. :P Skulle kunna gå, men idag känns inte som en bra dag för det.
Skall alltså äntligen, efter en lång tid, åka till Sophie å hälsa på. Hon och jag bor så nära varandra och ändå har vi inte träffats än sen hon flyttade upp igen. Otroligt nog.
Men nu jäklar, och förhoppningsvis kan vi försöka hålla lite mer jämnare mellan träffarna också.
Blir även att jag får träffa Putte, finally. Vad är bättre än att fylla sin lediga dag med nära och kära?!

Eventuellt får vi upp våra nylackade möbler i hallen ikväll också. Hoppas hoppas. Min sambo är sååå dutti och har fixat lackningen under helgen medans jag har slitit ihjäl mig.

Min diet jag kör på, den funkar bra. Har vägning idag. Blir uppdaterat om det i andra bloggen senare.
Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahah ja nu kan jag ju göra de;)

Korgen kommer det att bli :D Tack så mycket <3

2011-01-18 @ 11:33:47
URL: http://linneareher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0