One

    2011-01-12 / 12:15:01 Publicerat i Zilla & jag  
Uppdaterat


Har ju totalt glömt bort att skriva här i bloggen om två av mina nära vänner. Som jag tyvärr inte kan träffa ofta. Avståndet styr mycket. =/
Men iallafall.
I december fick Sophie en liten, liten bebis. Isabelle. Som jag längtar ihjäl mig efter att få träffa. Direkt när jag fick veta att hon kläckt ut var jag på stan och köpte present ;)
Nu i januari fick Jenny en liten, liten bebis. Jolie. Inom ett halvår ska jag vara på väg ner till henne! Alltså Jenny, så jag får träffa nykomlingen! En liten Liam kopia.
Älskar er mina vänner! <3
Kommentarer
Postat av: sophie

gud så fin du är. isabelle kommer gilla dig :)

jag <3 dig. Måndag wiiiiiiiiiiiiiiiie

2011-01-12 @ 13:23:56
URL: http://sophiebjornberg.blogg.se/
Postat av: carro

ja de hade varit grymt kul ju ;D

2011-01-13 @ 02:34:04
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0