2011-01-09

    2011-01-09 / 11:37:09 Publicerat i Zilla & jag  
Glömmer bort att min blogg existerar.
De senaste dagarna har jag, faktiskt, varit ledig. Har inte gjort så mycket alls. Bara varit hemma. Måste styra något med Steph snarast, är ju fan nyår som vi senast gjorde något. Men vi planerar ju iaf en liten tillställning i februari. Men kaffe och bara umgås behövs innan också. Det är skönt med henne, hon är som på samma nivå som mig i livet. Det gillas. <3

Men imorgon börjas det igen. Jobbar såna här roliga pass, 09-23 och 07-18.30. Det är faktiskt helt okej o köra på såna pass, då man får vara ledig några dagar här och där.
Trivs bra på jobbet, har kanontrevliga arbetskamrater och sådär.

Imorse fick jag ett fint uppvakande. Jag sover skönt, och så börjar Zilla kliva på mig, då ska hon lägga sig nära, nära mig. PÅ MITT HUVUD. Så jag fick skratta lite på morgonen. =)

Har insett att jag måste vara rejält tråkig. :P Jag jobbar, och när jag slutar är det klart jag inte orkar med något annat. Men mina lediga dagar, ja då tillbringar jag dem hemma. Med att lata och helst inte träffa någon alls :P Fått in nån kaffe med Steph har jag iaf. Nåja. Jag kommer väl ur denna onda cirkel en vacker dag också.



Kommentarer
Postat av: Emily

Malin jag väntar på lite info om Modifast, hur går det för dig? :) Låter som en bra tid att starta med det kanske eller missuppfattar jag bloggen? Hoppas det går bra för dig iaf!



Kram

2011-01-09 @ 22:13:14
URL: http://emilyodegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0