This day!

    2011-02-14 / 22:15:00 Publicerat i Zilla & jag  
Varit en mycket fin dag idag.
Började med att besöka stora staden med Linnéa för att inhandla lite crap som behövdes, tex sportbh och strumpbyxor.
Därefter drog vi till gymmet å tog oss ett träningspass. Körde så svetten rann, jag har dålig kondis. I know. Haha.. Men tror jag tog i lite för mycket på en maskin, då jag har legat och haft jobbiga smärtor hela kvällen.

Efter det for jag till syster min och kollade vad de gjorde, passade på å mysa med Albin som prompt skulle på mina fötter, mysigt när jag precis vart o tränat. Hade inte duschat där. (gjorde det när jag kom hem...)
Ordnat och fixat med lite saker inför helgen.

Jag & älskling firade våran 5 årsdag med att ta en tupplur framför tvn och Dr Quinn, sen drog han å tränade. Och nu sista timmen har jag spenderat framför tvn och Spårlöst.

Den här veckan blir nog en av de bättre tror jag.
Imorgon kommer en trevlig arbetskamrat förbi på lite kaffe. Kvällen skall jag träffa hon jag är kontaktperson åt, för lite middag. Onsdag och torsdag jobbar jag på ordinarie. (onsdag kommer pappa till stan också)
Fredag vikarierar jag uppe på Vårstagatan och få jobba med världens bästa Linda.
Lördag blir en dag fylld av kärlek.
Min kusin Madelene kommer till oss och sover över. Min kusin Linda, hennes sambo och minsta pojk kommer också. (sover dock inte hos oss)
Och min syster skall äntligen gifta sig med sin Daniel. Och jag ska få delta på första bröllopet nånsin.
Ja, blir nog en dag att minnas.

Ne, sängen nu...

Kommentarer
Postat av: Erika

=D Jag har bara en nu, hade två förut men tog bort ena för att han jag har nu tog så mycket tid, just då! Ångrar dock varenda dag att jag tog bort honom. Var mening att jag skulle ta montélicens på han jag har nu och börja tävla i det, men det visade sig att det inte var något för honom. Sköter min och tre till nu :) Utan dom hade jag förmodligen vart djupt deprimerad! :p hehe.



Haha finns inge värre än och bleka, enligt mig. Får inte du ont i hårbotten ;o haha. På den andra bloggen har du väl en bild, med svart lugg? Tyckte det såg skit bra ut =)) och håret såg inte orange ut ;D

2011-02-15 @ 18:17:55
URL: http://swerika.blogg.se/
Postat av: Sabine

Haha, ser det bra ut utifrån? :D Ja, det kan jag väl göra ;)

2011-02-16 @ 22:55:41
URL: http://sabinekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0