The end

    2011-02-17 / 20:05:50 Publicerat i Zilla & jag  
Tog mig en nap på 10 minuter vid fyra tiden. Det var riktigt jäkla skönt.
Kunde liksom inte sova mer än så, då jag låg och kollade på Dr Quinn, lite jobbigt och missa minuter av det.

Imorgon är det jobb som gäller, men då uppe på Vårstagatan och med världens bästa Linda. Sen har jag heeeelg.

Helgens planer....
  • Se min syster bli Fru Fahlén och min systerson bli döpt
  • Spana in grannen, hon är så kreativ så man vet aldrig vad som kan synas i fönstret
  • Vila
  • Dricka vin
En lugn och skön helg.

Kommentarer
Postat av: Sabine

haha, jag trycker på gilla-knappen här ;) Gudars va mysigt med Bröllop! Hoppas ni får det mysigt, jag ska jobba natt jag. :)

2011-02-18 @ 15:07:46
URL: http://sabinekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0