The club

    2011-02-27 / 15:10:36 Publicerat i Zilla & jag  
Jag fick till min dag igår, jag fick umgås och vara social.
Gick över till Sabine på kvällen, drack lite vin. Det gick långsamt för mig, eller så är Sabine jäkligt snabb på å dricka. Men till slut så var flaskan tömd och vi bestämde oss för att gå ut. Vilket bra beslut. Jag vet inte när jag sist var ut och DANSADE. Var alldeles slut så i sista stunden fick Sabine gå och skaka rumpa själv medans jag väntade på att det skulle bli mindre kö. Träffade nytt folk, alltid lika trevligt.
Hade en grymt lyckad kväll. Och säger som Sabine, jag drack med måtta. Fan vad bra, för idag mår jag bra.
Är glad att jag fått äran å börja lära känna S, hon känns som en bra människa. De gillar vi.

Nu längtar jag bara tills jag får börja med middagen. Tänkte styra ihop nån pasta sås med stark korv, feta ost och sånt i. yummie....

Har bilder i kameran, men när det gäller mig, så tar det år och dar innan jag får för mig att tömma kameran. :P
Kommentarer
Postat av: E

Det me kameran stämmer mycket väl in på dig ;)

2011-02-27 @ 20:48:03
Postat av: Jonna & Svante

Det låter som att ni hade en riktigt trevlig kväll! :)

2011-02-27 @ 21:44:04
URL: http://www.jonna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0