The city

    2011-02-23 / 18:58:31 Publicerat i Zilla & jag  
Dagen har varit kanon hittills.
Började morgonen med träning. Grymt skönt.
Innan lunch fick jag hämta hem min sambo som inte alls är pigg.
Efter det vart det lite kaffe hos Sabine, och därefter staden med henne. Hittade lite grann som fick följa med hem.
Hon har fått mig att vilja pyssla och grejja. Synd bara att jag är så där att jag påbörjar något och avslutar det aldrig. Fy. Får köpa grejjer och lämna det till henne, haha =)
Blev även sugen på att göra på ett annat sätt i hallen med färger, var så himla snyggt hemma hos henne i hallen.
Får inte hälsa på folk, blir ju bara sugen på att göra massa saker...

Imorgon ser dagen ut som så att jag börjar den med träning, och sen får vi se. Ska hinna med en träff med Linda o så måste jag smsa Petragumman och höra med henne hur vi ska göra!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Da da da daaaa! Det är en balletdansös.. :P

2011-02-24 @ 13:45:44
URL: http://sabinekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0