Lördag

    2011-02-26 / 10:17:15 Publicerat i Zilla & jag  
Gick å la mig efter nio igår kväll. Trött var jag!
Sambon blir inte alls nå bättre med sin sjuka. =/ Är grymt nojjig och orolig. Tycker det är läskigt när man blöder näsblod i princip varje dag. :S

Just idag är jag sugen på att umgås och vara social. Men jag vet inte om jag orkar. ?!
Ska iaf städa lite. Konstigt nog städar jag väldigt ofta. Ibland behövs det inte ens men jag tycker det är avkopplande.

Igår var jag ju till Ikea och Birsta. Blev lite nya glas och skålar som fick följa med hem. Hittade även nya kläder som fick åka med mig hem.
Steph var med, och hon hittade också lite smått å gott som fick följa med henne hem.
Träffade min fina Petra som gick med oss där. Älskar att ha henne vid min sida. Hon är så fin och underbar den tjejen.  Love U Petra
Vi hade även bestämt träff med min Sophie. Underbara människa. Blir nästan frustrerad för att hon ska bo på Alnö. Men samtidigt så är ju det bättre än Örebro =) Å hennes dotter, vilken sötnos! <3 O inte nog med det, det ser fint ut med en bebis i min famn. Älskling, ska vi leka lite?

Men nu ska jag dricka upp kaffet och sen köra igång med något. Något roligt........

Kommentarer
Postat av: Helena

Blöder han ofta även när han inte är förkyld. skicka honom då till vårdcentralen så han får bränna näsan. Tar bara en liten stund, gör inte ont och blir bra. Max gjorde det för ett par år sedan efter 25 års blödande, sedan dess har han kanske blödit näsblod 2 ggr.

2011-02-26 @ 12:44:35
URL: http://hewi.bloggplatsen.se
Postat av: Pea

And a lot love to you <3

2011-02-26 @ 18:53:41
Postat av: Helena

Han är väl som alla andra karlar ;).

Tack detsamma, jättemysigt att träffa er igen,

2011-02-26 @ 21:37:42
URL: http://hewi.bloggplatsen.se
Postat av: Tessy

Åå, om jag var i härnösand nu skulle jag komma förbi på kaffe å 90-talsmusik! Har hemlängtan...

2011-02-27 @ 14:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0