Första natten

    2011-05-01 / 00:29:38 Publicerat i Zilla & jag  
Det har gått otroligt smidigt och fint att flytta in.
Hade hjälp av min Andreas, Sabine, Anna och Ante, Catta och Andre, och Håkan. Tusen tack till er. ni är bäst!
Dracks lite alkohol här igår kväll, för att vi var så satans duktiga å flytta. Jag pekade mest, men vad ska jag göra om det bara är jag som vet vad som ska till förrådet och vad som inte ska till förrådet.
Gick bra å sova första natten, men jag hade ju Andreas här. Idag hämtade jag Zilla också. Tror detta kommer bli kanon bra för oss. Jag trivs redan här i lägenheten. Vill bara få upp allting på väggar och så. Men jag får bita ihop. Snart, snart.

Ne nu väntar jag på att Andreas ska komma hit, han har varit i Sundsvall.
Kommentarer
Postat av: Mumme

Livet går vidare vännen de kommer bli bättre:)

Hoppas allt väl med dig?

2011-05-01 @ 00:54:03
URL: http://ww.tankar.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0