Zilla

    2010-09-14 / 21:14:59 Publicerat i Zilla & jag  

Idag när jag var ute med Zilla på lunchpromenaden, och hade henne lös, ser jag hur hon går konstigt med ena benet.
Kollar vilket ben det är, och förstår direkt att det är hennes knöl vid armbågen som stör henne.
Jag som har så fullt upp med att inte göra något alls, var smart och promenerade ner till veterinären som har sin mottagning bara 5 minuter från oss.
Pratade med dem där, och de höll med mig om att det är dax att ta bort den med tanke på att den har växt och att den numer stör henne när hon går.
Så tisdag 08,30 skall hon opereras. Jag är nervös, för jag vet att med vilken operation som helst är det risker.
Men jag är säker på att allt kommer gå bra och att det är bäst för min bebis att vara utan knölen. =)



Helgen har förresten varit kanon. Överraskningsfest för Sandra hade vi i lördags och den vart JÄTTE lyckad.
Jag hoppas verkligen att Sandra numer vet hur mycket jag tycker om henne och hur mycket jag uppskattar hennes vänskap. Love u Sandra.
Hade Carro här som sminkade mig och fixade håret och jag vart kanonnöjd. Kände mig supersnygg hela kvällen. TACK underbara Carro.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0