Tre av mig

    2010-09-10 / 22:44:57 Publicerat i Zilla & jag  
Just nu önskar jag att jag var en person som var supersnygg vad jag än gjorde på bild. Men så är tyvärr inte fallet.
Så därför får jag skriva det bara.

Oftast: Sitter jag framför datorn och ser riktigt jävla sur ut.
Nästan lika mkt: Sitter jag framför datorn och skrattar eller fnissar och hör min sambo fråga i bakgrunden "vad är det som är så kul?" Mitt svar är såklart "ingenting", då säger han "jaha, du pratar med anna"
Lika mycket som föregående: Så sitter jag framför datorn och ler.

Men iallafall................
Det var inte det här jag skulle blogga om.
Och nu har jag glömt vad jag ville skriva...

GODNATT
Kommentarer
Postat av: Anna - Zparriz

Vart fick du det där med bilder ifrån helt plötsligt?

Jag tycker du är jättefin på alla bilder. Men det ser ju såklart inte du, eftersom du är självkritisk (det är ju iofs alla).

Men JAG tycker att du är jättefin på alla bilder iaf ^^

2010-09-10 @ 23:01:23
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0