Politik igen då..

    2010-09-20 / 00:09:59 Publicerat i Zilla & jag  
Happ, nu var det ju som så att jag fattade långsamt.
Tydligen spelade det ingen roll vad jag röstade på för parti... Varför inte då bara lägga röstsedlar med "alliansen" och "rödgröna" märkt på?
Värdelöst. Känns som att min röst inte räknades.

Men men. Det ser ut att bli Alliansen, och självklart så skall jag ge det en chans.
Jag ska lyssna till vad mina vänner som röstat på dem har att säga å så får vi se om jag ändrar uppfattning eller står fast vid socialdemokraterna, eller.. vänstern som jag tror på mer...

Nu går jag å lägger mig
Kommentarer
Postat av: Anna - Zparriz

Jag är riktigt jävla besviken.

2010-09-20 @ 14:32:56
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0