Operation

    2010-09-27 / 21:59:50 Publicerat i Zilla & jag  
Imorgon gäller det.
08,30 promenerar jag & Zilla iväg till veterinären.
Är inte lika nervös längre, men det kommer väl imorgon...

Beställde lite kläder nyss, och lär få det på onsdag sa Anna, så då har jag nåt nytt å ha på mig på lördag när jag & Håkan ska på firmafest.

Smsade med min kusin idag också ang kryssningen vi ska på.
Hon skulle väl boka det eller hur det nu var. Jag längtar...

Nee, nu mår jag illa. Så jag stänger av här och fortsätter mitt spel... som att det ska få bort illamåendet..
Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller alla tummar och tår för att det går bra idag! Hoppas också att det inte blir allt för jobbigt tills det läkt ordentligt!



På tal om kryssning. Kanske vi några tjejer borde åka på en kryssning nångång nästa år. Vore skitroligt ju, vad tror du om de?:)

Kram

2010-09-28 @ 09:32:06
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/
Postat av: micke

det är sant vännen, men blir så trött på att folk inte kan sköta sina egna liv utan måste lägga sig alla andras...

2010-09-28 @ 14:54:05
URL: http://mickenilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0