Min Zilla <3

    2010-09-20 / 21:14:09 Publicerat i Zilla & jag  
Zilla skulle ju opereras imorgon, men tyvärr så är veterinären som skulle utföra detta sjuk. Så operationen är flyttad en vecka. Känns ju bra, not. Jag har gått å oroat mig för det här, funderat och allt möjligt, o så ska ja gå EN VECKA till i samma bana......

Det här med valet och så, väljer jag att inte skriva nåt mer. För jag blir påhoppad direkt med mina åsikter. Trodde det var ett fritt land och vi fick tycka vad vi ville?!

Idag har jag varit å fikat med världens bästa Sandra. Och vi har kommit fram till många bra saker idag. Känns så himla bra att umgås med henne, hon är så lättsam. Me like.
Nu har vi ett halloween party att planera. Det gillas.
Även att Patrik var med å fika får ja inte heller glömma att säga. En av världens bästa vänner!

  • Tisdag - plugga lite teori & städa
  • Onsdag - plugga teori & jobba (jippie)
  • Torsdag - ev jobb på morgonen, kvällen jobb (jippie)
  • Fredag - ev jobb på morgonen & pälsvård->Zilla
  • Lördag - ev jobb på morgonen & kanske en inflyttningsfest på kvällen (beror på...)
  • Söndag - min vilodag
Kommentarer
Postat av: Linnéa

svar; haha ja men det var pinsamt:p

jag ska praktisera på härnögruppen står de men hemtjänsten är det iaf:)

2010-09-24 @ 19:20:38
URL: http://linneareher.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, ja underbara, kalla kiruna ;) hihi ^^

2010-09-24 @ 20:54:52
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0