Härliga arbetsplats

    2010-09-08 / 09:01:53 Publicerat i Zilla & jag  
Min karl är lite avis på mig.
Efter varje pass jag har jobbat säger han alltid "du har alltid så roligt på ditt jobb"
Å det är så sant.
Igår var en av alla gångerna som jag kunde sätta mig i bilen å berätta att det varit ett roligt pass.
På den arbetsplatsen får man släcka lyset med rumpan, det är behändigt Linda. :D
Nä men iaf, jobbade med Linda å hade så roligt åt den virrpannan :D Hon har tipsat mig om en massa bra saker ang mitt mål att gå ner i vikt..
Jag ska ut å gå längst spåret strax med Zilla. Tänkte starta med en halvtimma-fyrtio minuter.
Så nu ska jag bara ta mig nåt glas vatten å sen på med kläder och joggingskorna.

Idol har förresten kört igång, vem är gladast i detta hem för det. ME!!!!

Biljetter till Stockholm är bokat, så nu är det bestämt. Kryssning i oktober!!! :D
Kommentarer
Postat av: Maria

Visst är det underbart när man har roligt på jobbet:) Så ska det vara..

Jag e också glad att Idol har börjat! Fast mest roligt e de ju nu från början när dom sållar ut folket :)



Vad e de för kryssning du ska på?

2010-09-08 @ 11:53:20
Postat av: Mikaela

Du har fått en blogaward av mig :)

2010-09-10 @ 14:07:32
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Anna - Zparriz

Du har fått en blogaward av mig :)

2010-09-10 @ 14:47:59
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0